2 בנוב׳ 2011

אחח איזה קיץ היה לי...

אחח איזה קיץ עבר עלי. קיץ בכלל זו התקופה האהובה עלי, לא צריך חליפות גלישה בים,לא מעיל עבה על האופנוע, כולם לבושים בקושי ומחייכים הרבה, כל הביגוד המעיק שוכב במדף החורף אי שם למעלה ואני מסתובב חופשי ומאושר כאילו יצרו את העונה הזו עבורי ועבור הכפכפים שלי.

אי שם בחודש מאי מתחילים להרגיש את האנרגיה גואה אצלי בסטודיו ומשם ועד החגים, מסיבת צילומים אחת גדולה.

הבריכות עבדו מצוין הקיץ הזה, לא מעט לקוחות חדשים התווספו,ברוכים הבאים אתם (:  צוות צילום חדש ומצוין שהכשרתי והמון תינוקות צוללים שנהנים מהתמונות שאנו מצלמים עבורם וזה פשוט כיף לראות את התגובות של ההורים.

הקיץ הזה היה קיץ מעולה במיוחד עבורי.בריכות חדשות, פרויקטים מענינים, והרבה כיף. כנראה שלוותק יש כוח והזמן שאני מתעקש להמשיך ולעסוק במקצוע הנישתי הזה מתחיל להחזיר לי אהבה.

הפרוייקט הראשון בו אשתף אתכם צולם לדעתי ממש בתחילת הקיץ. שירי רז, מדריכת שחייה והידרותרפיסטית שאני מכיר מהבריכות נפגשה איתי וביקשה חומרים לאתר.

על פניו אני אמור להיות מרוצה, עשיתי כבר כמה עשרות סרטים כאילו, תמונות בסגנון זו לא ממש בעיה עבורי...


אז זהו שלא. דווקא בגלל הסיבות האלו בכל פעם שניגש אלי לקוח חדש אני שובר את הראש איך אבדיל אותו מהלקוח הקודם? הרי אם אצלם אותו הדבר לכולם, אני די מרמה את הלקוחות שלי לא? הם באים אלי בכדי לקבל משהו ייחודי , שונה, חדשני...

בפרויקטים האלו  אני צריך להתאמץ יותר. מזמן כבר הבנתי שבכדי ליצור שוני בין לקוחותיי גם בנושאי צילום דומים, אני צריך להתחבר להם בצד הפילוסופי, תפיסת חיים, חולשות וחזקות , מטרות ושאיפות. רק כך אוכל להכניס בעבודתי טביעת אצבע שונה ולהביא לידי ביטוי את הייחודיות שלהם. רק כך.

אני משער שהלקוחות לא ממש מבינים בהתחלה למה אני מתעניין בהם כ"כ. הם באים ואומרים מה שהם רוצים וקדימה, צלם לי בבקשה. במהלך הצילום שעבורי הוא כל פעם מחדש סוג של מסע ותהליך, הם מתחילים להבין ומתחברים לצורת העבודה ושם מתחיל להיות באמת כיף.

אז שירי הגיעה אלי וביקשה סרט או שניים "אני לא בטוחה" ותמונות ויצאנו לדרך.

עשינו 2 סשנים של צילומים. אחד בבריכה בתל ברוך והשני, בבריכה מאוד מיוחדת ברישפון. למדנו לא מעט אני ושירי מיום הצילום הראשון על הצרכים והיינו מדויקים יותר ביום הצילום השני. אני אתעמק לרגע בבריכה ההיא ברישפון. רבות שמעתי עליה ועל כמה היא מיוחדת. אכן כך. הבריכה טובלת במצע חסה רענן..... או בעברית, מוקפת צמחייה ירוקה ובעלת אוירה מאוד מרגיעה ונעימה. מעבר לכל אילו הבריכה הזו היא מתנה אמיתית למי שהגיע לצלם בה.

נהניתי מכל שנייה, הבריכה מספקת זוויות צילום בהחלט ייחודיות ושונות, מרקם הצבעים בה עובד מצויין דרך העדשה והאפשרויות ליצור בה תמונות אוירה עם ערך מוסף לא מעטות. חגגתי שם, הסתובבתי סביב הבריכה נהנה משפע הזויות החדשות שלי. לפעמים כמו בפעם הזו, אתה כבר במהלך הצילום מרגיש שזה מעולה. הכל מתלבש טוב ושירי משתפת פעולה בצורה מדהימה, מנוסה ולמודת לקחים מן הצילום בהקודם והפעם, כבר יודעת בדיוק מה היא רוצה.תענוג.

אחרי כמה ימים כבר היינו עם תמונות מוכנות ומעובדות, סרטון ששירי וגם אני היינו מאוד גאים בו ושירי המשיכה לדרכה בבניית האתר שלה. אחרי כמה שבועות קיבלתי מייל משירי שמפנה לאתר החדש ואני חייב לציין המעוצב בטוב טעם.

http://www.shiriraz.com/

את הבשורה קיבלתי כשכבר הייתי שקוע עמוק בתוך קיץ עמוס וטוב ולכן רק עכשיו אני מוצא את הזמן אך מוטב מאוחר מלעולם לא. לא?

אז שירי יקרה, הצליחי לך בדרכך הטובה, היה לי העונג לעבוד איתך ולהכיר בן אדם מקסים שכמותך, אני חושב שהאתר שלך מקסים באמת ומקווה שהלקוחות יזרמו כמו מים.

המון בהצלחה , חום ואהבה מעומק הלב וכמובן, תודה שבחרת בי לצלם עבורך.

ולכם אמליץ להיכנס לאתר של שירי רז שם תוכלו לראות גם את סרט הוידאו, להתרשם מפועלה לפרגן ואפילו להזמין טיפול, פרגנו גם לעצמכם.



כבר אני הולך לכתוב על עוד פרויקטים של הקיץ האחרון ואעלה בקרוב ובינתיים, בריאות ואושר לכולכם.


3 תגובות:

ברני אמר/ה...

עוד יצירות פאר של התותח.......

ענת אמר/ה...

מוכשר כבר אמרתי??? אני חושבת שהגיע זמן תערוכה....

דורה אמר/ה...

איזה פרויקט מקסים. הידרותרפיה זהו תחום מדהים, גם לחיות. הייתי שמחה אם הייתי מסוגלת לממן סרטים לצפייה ישירה באינטרנט על עבודתי עם חיות שזקוקות לתרפיה במים, בגלל כאבי מפרקים, בעיות בגב ובאגן. זה עובד! סרט כזה יהיה מדהים ביופיו.